Školení: Interim management vs. stálé řízení velké firmy

, HUB Ostrava Ostrava

Téma příštího setkání zní ”Interim management vs. stálé řízení velké firmy”. K otevřené diskuzi přivítáme 3 mimořádně vzácné hosty z oblasti interim managementu a vrcholového vedení velkých firem.

Řeč bude o interim managementu, o tom, jak se člověk stane ředitelem společnosti a jak firmu řídit, jak si vybudovat a...

Zobrazit více

Téma příštího setkání zní ”Interim management vs. stálé řízení velké firmy”. K otevřené diskuzi přivítáme 3 mimořádně vzácné hosty z oblasti interim managementu a vrcholového vedení velkých firem.

Řeč bude o interim managementu, o tom, jak se člověk stane ředitelem společnosti a jak firmu řídit, jak si vybudovat a vést tým spolupracovníků, jak ve firmě uplatňovat projektového řízení atp. Ideální příležitost pro každého, kdo vede firmu nebo větší tým a má chuť inspirovat se u hostů prověřených praxí.
Hosty budou:


Setkání se uskuteční ve čtvrtek 19.4.2018 od 18. hod. do 21. hod v HUB Ostrava.
Setkání začne prezentací Ing. Tomáše Pastrňáka, MBA, ve které představí možnosti interim managementu a jeden vybraný projekt. Poté bude následovat panelová diskuze se všemi hosty.



Předpokládaná témata do panelové diskuze:

  • jak vidí hosté svůj přístup k vedení a řízení lidí a jak se vyvíjel v čase
  • jakou roli hraje projektové řízení ve firmách hostů
  • rozvinutí myšlenek z úvodní prezentace a porovnání různých pohledů hostů
  • manažerská teorie a praxe, jak se nejlépe vzdělávat a dále rozvíjet
  • jak si kolem sebe poskládat výkonný tým a jak jej řídit

Tomáš Pastrňák, majitel poradenské společnosti R.F.T. s.r.o.
Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB TU Ostrava, v roce 2010 ukončil studium MBA Senior Executive na Nottingham Trent University. Na začátku kariéry pracoval v Londýně v poradenské společnosti WS Atkins, po návratu do ČR působil v manažerských funkcích a statutárních orgánech společností působích ve strojírenství, stavebnictví a zahraničním obchodě. Po prodeji stavební a obchodní společnosti s obratem 6 mld Kč, ve které zastával funkci člena představenstva a obchodního ředitele, v roce 2009 přebírá podíl v poradenské společnosti R.F.T. s.r.o. a od této chvíle se věnoval restrukturalizacím firem.

Tomáš Pastrňák se specializuje především na restrukturalizaci středně velkých společností působících ve strojírenském a papírenském průmyslu, v oblasti výroby a zpracování plastů a energetice. Mezi realizované projekty patří např. řešení úpadku Olšanských papíren, restart společnosti VITALPLAST dnes zapojené do skupiny okolo Třineckých železáren či prodej strojírenské společnosti LIFTCOMP apod.

Tomáš Pastrňák je dále spolumajitelem investiční skupiny CEDEKO CZ a.s, členem Výboru České asociace interim managementu a je také členem představenstva KHK Moravskoslezského kraje.

Pan Jiří Poštulka - člen představenstva a výkonný ředitel společnosti STEELCOM CZ, a.s. od roku 2011. Mnoho let působil jako obchodní ředitel a člen představenstva společnosti Evraz Vítkovice Steel, a.s., dříve rovněž jako člen představenstva Vítkovice Export a Evraz Vítkovice Steel Polska. Svá vysokoškolská studia ukončil v roce 1984 na VŠB-TU, obor ekonomika průmyslu a v roce 2006 ukončil studium na MBA B.I.B.S. Brno – Nottingham Trent University.

Ing. David Molin, MBA - předseda představenstva/ředitel společnosti Kovona System, a.s. Na této pozici působí již 6 let. Je absolventem fakulty strojního inženýrství VUT Brno, obor technika prostředí, Ing. (2006), University of St. Francis, Illinois ve spolupráci s Fakultou podnikatelskou VUT Brno, MBA (2017)

Předchozí pracovní zkušenosti:

  • Obchodní zástupce, produkt manažer, obchodní ředitel. Vše v Kovoně System, a.s.
Dosažené pracovní úspěchy:
  • za období působení ve vrcholovém vedení společnosti se mu podařilo ztrojnásobit velikost tržeb
  • výrazný rozvoj oddělení vývoje
  • pozitivní restart spolupráce s dosavadním hlavním zákazníkem

Projektový klub probíhá od 18. do 21. hodiny a velký důraz je kladen na diskuzi s hosty i mezi účastníky samotnými.
Kapacita setkání je 25 míst, rezervace a úhrada účasti předem je nutná. Jednorázové vstupné 400 Kč/osoba (detaily viz sekce O nás).

  • Organizátor si vyhrazuje právo zrušit účast (a vrátit vstupné) v případě, že bude přihlášený účastník pozvanými hosty vnímám jako v možném konkurenčním vztahu.
  • Během prvního týdne od spuštění rezervace je limit max. 2 účastníci za firmu (pro podporu pestrosti účastníků v publiku a efektivnější sdílení zkušeností)
Zobrazit méně
Pořadatel školení: Projektový klub

Místo
HUB Ostrava

Registrace

Registrujte se pomocí

nebo

Klasická registrace

*
*
*
*
*
Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle Zásad pro následující účely:
×