Setkání: Ostrava: Organizace eventů

, Ostrava , HUB Ostrava

Téma příštího setkání je ”Organizace eventů”. Setkání bude hlavně o moderované diskuzi pořadatelů eventů (mám potvrzenou účast min. 10 zkušených pořadatelů akcí pro stovky až tisíce lidí). V diskuzi se budeme soustředit na podporu výměny zkušeností hlavně u pokročilejších nekonkurenčních témat.

Setkání se uskuteční...

Zobrazit všechny informace o setkání

Téma příštího setkání je ”Organizace eventů”. Setkání bude hlavně o moderované diskuzi pořadatelů eventů (mám potvrzenou účast min. 10 zkušených pořadatelů akcí pro stovky až tisíce lidí). V diskuzi se budeme soustředit na podporu výměny zkušeností hlavně u pokročilejších nekonkurenčních témat.

Setkání se uskuteční v pondělí 18.2.2019 od 18. hod. do 21. hod v HUB Ostrava.

Program setkání:

  • představení účastníků
  • prezentace výsledků průzkumu mezi 40 eventovými manažery, Mira Vlach (10 minut)
  • živá ukázka automatizace prodeje lístků a rychlého odbavení účastníků při vstupu, Martin Dostál, Simpleticket (15 minut)
  • (možná zařadím ještě pár krátkých hutných prezentací jednotlivých účastníků s délkou max. 10 minut, pokud budou dávat smysl s ohledem na finální složení diskutujících)
  • moderovaná diskuze pořadatelů eventů kolem “kulatého stolu” (min. 90 minut)

Předběžná kostra diskuze a probíraná témata:

  • lokace a atmosféra akce (prohlídka, příprava, průběh, úzká hrdla, akustika, dostupné možnosti úpravy prostor atp.)
  • komunikace vůči účastníkům eventu - předem, v průběhu eventu, i po něm
  • spokojenost účastníků, sběr feedbacku a jak s ním dále pracovat
  • komunikace v týmu, práce s týmovými úkoly (před eventem i během něj)
  • eventový tým - co se (ne)osvědčilo (delegování, práce s dobrovolníky, spolehlivost členů týmu, rozhodování konsensem nebo autoritativně atp.)
  • právní regulace (GDPR, fotky z akce, BOZP, požární ochrana a další)
  • finanční rozvaha akce (zálohy, vstupné, jak předejít finanční ztrátě, hledání partnerů/sponzorů atp.)
  • spolupráce s partnery a dalšími zainteresovanými stranami (pronajímatelé, catering, ozvučení, …)
  • příprava akce (přípravné schůzky, indikativní nabídky, rezervace, smlouvy, vyjednávání atp.)
  • plány B, nečekané a/nebo krizové situace - jak reagovat
  • postprodukce (vyúčtování, promo, uzavření akce,..)
  • náročnost akce pro organizátory, dlouhodobá motivace, opakující se eventy a jak si usnadňovat život
  • drobné event-hacky: vysílačky atp.
  • profesionální rozvoj pořadatele eventů
  • domluva se speakery, včasné dodání podkladů a jejich adekvátní příprava na akci i publikum

Chcete se přihlásit? Odpovězte emailem na podpora@projektovyklub.cz

Kapacita setkání je omezená, rezervace a úhrada účasti předem je nutná. Místo si můžete jednoduše rezervovat odpovědí na tento email. Vstupné 590 Kč/osoba, popř. strhnu vstupy z předplaceného kreditu.

Kdo chcete být příště u toho, s rezervací rozhodně neotálejte! :)

Zobrazit méně
Pořadatel školení: Projektový klub

Místo
HUB Ostrava

Cena: vstup zdarma
Registrace
Ria%20wants%20you edited
Potřebujete poradit? Ria Hörnerová 728533156
 

Objednat

Ostrava: Organizace eventů
18.02.2019 (18:00) - 18.02.2019











Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle Zásad pro následující účely:

Registrace

Registrujte se pomocí

nebo

Klasická registrace

*
*
*
*
*
Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle Zásad pro následující účely:
×