“Design není to jak váš produkt anebo služba vypadá, ale to jak funguje.”
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
“Design není to jak váš produkt anebo služba vypadá, ale to jak funguje.”
Rozsah | 1 (den / dní) |
Místo konání | Lidická 66/43, Praha 5 150 00 |
V přesyceném tržním prostředí je design často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, zda se zákazníci rozhodnou pro váš produkt nebo službu místo konkurence. Dobře navržený design poskytuje vaší firmě silnou konkurenční výhodu a může nejen přilákat zákazníky, zvýšit prodeje produktu nebo služby, ale celkově zlepšit jejich uživatelský zážitek a budovat loajalitu.
Design a designové metody jsou silným nástrojem pro růst firmy a rozvoj inovací. Design thinking a přístup UX designu podporují kreativitu, přemýšlení mimo zaběhnuté modely a hledání nových a inovativních řešení. Investice do designových procesů a týmu může vést k vytváření nových produktů a služeb, které zákazníci ocení a které mohou přinést nové obchodní příležitosti.
Základ kvalitního designu a uživatelského prožitku je validace. Včasnou validací v brzké fázi projektu snižujeme nejen náklady na vývoj, ale i na zákaznickou podporu. Protože dobře navržený produkt nebo služba je intuitivní, snadno pochopitelný, což znamená, že uživatelé nebudou muset trávit řešením problémů, vyhledáváním informací a zatěžovat zákaznickou podporu dotazy. Protože uživatel je spokojený, je výrazně pravděpodobnější, že se vrátí, doporučí vaši firmu nebo produkt ostatním a vytvoří pozitivní pověst značky. Snížení provozní zátěže vám umožňuje zaměřit se na jiné, důležitější aspekty podnikání.
Především pro decision makery a stackholdery, kteří potřebují pro rozhodnutí získat validní data a fundovaně se rozhodnout, kterou cestou se vydat při budování nebo zlepšování svých produktů, služeb anebo i celých firem.
Přehled designových metod a frameworků
Lean Startup / Lean Canvas
Design thinking
Design sprint
Human-centred design
A další …
Benefity plynoucí z jejich nasazení a využívání pro strategické řízení
Kde a jak rychle získat validní informace
Schopnost jednoduše a rychle validovat nejen strtegická rozhodnutí
Vypracovat Lean Canvas, aktivně s ním v pravidelných iteracích pracovat
Vytvořit byznys hypotézu a jak ji validovat
Zorganizovat a facilitovat designové workshopy
Nastavit, sledovat a vyhodnocovat metriky úspěšnosti experimentů a projektů dle typů jejich byznys modelů
Petra Müller
Business designer a inovátor.
Věnuje se zavádění inovativních technologií do organizací, spolupracuje s různou škálou klientů různých velikostí i typů. Startupy, univerzity, akcelerátory a inkubátory, korporace, ale i střední a malé firmy. Během pandemie covidu-19 se zapojil jako dobrovolník v komunitě Covid19cz.cz - Data proti Covid, kde vedl vznik a provoz linky 1212. Komunita byla v roce 2020 oceněna Křišťálovou Lupou v kategorii projekt roku. Další dva roky byl členem Centrálního řídícího týmu Chytré karantény, kde se věnoval několika různým projektům až do jara 2022. Zajímá se o budoucnost práce a života pod vlivem technologií, eGovernemnt. Je aktivní v komunální politice. Má rád historii, je trenérem běhání a (ultra)maratonským běžcem. Při práci se svými klienty se opírá o behaviorální psychologii, designové metody, prvky gamifikace a využívá nejnovějších vědeckých poznatků předních výzkumníků v oblasti sociologie a ekonomie.
Pokud se nebudete moci akce zúčastnit, odhlaste se prosím včas písemně (emailem). V případě odhlášení v průběhu 20 kalendářních dnů před zahájením kurzu, je účtován storno poplatek ve výši 30% z ceny kurzu. V případě odhlášení 10 a méně kalendářních dnů před konáním kurzu je účtován storno poplatek ve výši 80% z ceny kurzu. V případě odhlášení méně než 5 pracovních dní nebo nedostavení se bez odhlášení je účtována plná cena – můžete však za sebe vyslat náhradníka (což nám prosím písemně oznamte).
Plné znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.