Upravit stránku

Jedná se o dvě analytické role:

  •  první se týká implementace centrálního systému řízení poboček
  • druhá zasahuje do oblasti pokladen a pomocných systémů, které mají dopad jak na prodejny, tak na čerpací stanice tohoto retailového klienta

Primární úlohou business analytika, působícího na centrálním systému, bude podpora uživatelů a rozvoj aplikace. Bude se zabývat drobnými změnami v systému a zadáním pro nové úpravy. Dohlédne na dodání úprav a jejich shodu s požadavky. Součástí bude také standartní náplň práce analytika - zajišťování sběru požadavků na customizaci systému od businessu a jejich předávka ve strukturované podobě do vývoje.

IT analytik pro oblast pokladen a s tím souvisejících procesů se bude více pohybovat v novém vývoji. Provede požadavek procesem vývoje až do jeho samotného ukončení, otestujte si ho, sepíše manuál a provede předávku do servisního týmu.

Náplň práce

  • analýza funkčnosti nových požadavků
  • příprava specifikací
  • řízení vývoje (komunikace s vývojáři v angličtině)
  • testování dodaného vývoje
  • příprava dokumentace pro lokální team a následné předání knowledge base do součinných a supportních teamů
  • komunikace skrze týmy

Dovednosti

  •  zkušenost na obdobné pozici
  • schopnost dokumentovat systém
  • znalost SQL
  • znalost Jira, Confluence
  • angličtina na úrovni umožňující profesionální komunikaci s anglicky mluvícími kolegy

Místo výkonu práce

  • Práce v hybridním režimu: kombinace onsite na Praze 5 + HO

Termín nástupu

  • ASAP

Co dál?

Vyplň a odešli formulář - dej nám o sobě vědět. Napiš nám o sobě pár vět a přilož, co si myslíš, že nás nadchne! Rádi se dozvíme, co už máš za sebou, co tě baví a co tě láká do budoucna.

Těšíme se na osobní setkání!

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti