Upravit stránku

O nás

Jsme konzultační firma specializující se na outsourcing, poradenství a vzdělávání na míru v oblastech projektového managementu, agilního řízení,  business analýzy, UX/CX a datového managementu. Našim klientům poskytujeme špičkové služby a inovativní řešení.

Koho hledáme

Hledáme zkušeného (mediorního) Marketingového Generalistu/ku, který/á se stane klíčovým členem/kou našeho týmu. Ideální kandidát/ka je spolehlivý/á a zapálený/á omnichannel markeťák/čka. Užívá si učení nových věcí, dokáže je efektivně zpracovat a prakticky aplikovat. Má schopnost převzít odpovědnost za svěřenou oblast, je samostatnostný/á a zároveň je mu/jí přirozené efektivně spolupracovat s ostatními.

Náplň práce

  • Realizace marketingových strategií zaměřených na zvýšení povědomí o značce a podporu prodeje našich služeb.
  • Správa a aktualizace obsahu na webových stránkách a sociálních médiích (LI, IG, FB).
  • Účast na přípravě a realizace eventů businessové komunity Projectman.
  • Tvorba a realizace marketingových kampaní včetně grafiky, e-mailového marketingu a podpora PPC kampaní.
  • Spolupráce s kolegy na tvorbě propagačních materiálů a prezentací.
  • Monitorování a vyhodnocování efektivity marketingových aktivit pomocí analytických nástrojů (Google Analytics, Hotjar, aj.)
  • Analýza tržních trendů a konkurence pro identifikaci nových příležitostí, navrhování, testování a zavádění nových postupů ve firemním marketingu.

Požadavky

  • Vzdělání v marketingu nebo příbuzném oboru - je dobré nějaké mít, ale víc než studijní výsledky nás přesvědčí minulé výstupy Tvé práce.
  • Bude fajn, pokud máš minimálně 3 roky praxe v oblasti marketingu.
  • Máš zkušenosti s digitálním marketingem, včetně správy sociálních médií, SEO a podpory PPC kampaní.
  • Ovládáš spolehlivě grafické nástroje - ideálně Canvu a sadu Adobe. 
  • Přesvědčíš nás svou výbornou komunikací (pokud jsi introvert, tak tou psanou)
  • Jsi samostatný/á, ale opravdovou sílu cítíš v týmové spolupráci.
  • Kreativní myšlení a proaktivní přístup k řešení problémů bereš jako přirozenou věc.
  • Znáš analytické nástroje pro sledování a vyhodnocování marketingových kampaní a víš, jak je prakticky využít.
  • Ovládáš angličtinu na úrovni B2 - středně pokročilá, nebo i lépe.

Nabízíme

  • Možnost stát se součástí dynamické, cílevědomé a strukturované společnosti, kde Tě bude vidět a slyšet.
  • Přátelské a podporující pracovní prostředí - pozn. toto není marketing :-)
  • Budget na seberozvoj a další výhody.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
  • Spolupráce možná na HPP nebo na IČO
  • Nástup od ledna 2025.

Co dál? 

Pokud Tě  tato výzva zaujala, vyplň a odešli formulář, dej nám o sobě vědět. Napiš nám prosím o sobě pár vět, více se o Tobě rádi dozvíme na osobním setkání.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti