O nás
Jsme konzultační firma specializující se na outsourcing, poradenství a vzdělávání na míru v oblastech projektového managementu, agilního řízení, business analýzy, UX/CX a datového managementu. Našim klientům poskytujeme špičkové služby a inovativní řešení.
Koho hledáme
Hledáme zkušeného (mediorního) Marketingového Generalistu/ku, který/á se stane klíčovým členem/kou našeho týmu. Ideální kandidát/ka je spolehlivý/á a zapálený/á omnichannel markeťák/čka. Užívá si učení nových věcí, dokáže je efektivně zpracovat a prakticky aplikovat. Má schopnost převzít odpovědnost za svěřenou oblast, je samostatnostný/á a zároveň je mu/jí přirozené efektivně spolupracovat s ostatními.
Náplň práce
- Realizace marketingových strategií zaměřených na zvýšení povědomí o značce a podporu prodeje našich služeb.
- Správa a aktualizace obsahu na webových stránkách a sociálních médiích (LI, IG, FB).
- Účast na přípravě a realizace eventů businessové komunity Projectman.
- Tvorba a realizace marketingových kampaní včetně grafiky, e-mailového marketingu a podpora PPC kampaní.
- Spolupráce s kolegy na tvorbě propagačních materiálů a prezentací.
- Monitorování a vyhodnocování efektivity marketingových aktivit pomocí analytických nástrojů (Google Analytics, Hotjar, aj.)
- Analýza tržních trendů a konkurence pro identifikaci nových příležitostí, navrhování, testování a zavádění nových postupů ve firemním marketingu.
Požadavky
- Vzdělání v marketingu nebo příbuzném oboru - je dobré nějaké mít, ale víc než studijní výsledky nás přesvědčí minulé výstupy Tvé práce.
- Bude fajn, pokud máš minimálně 3 roky praxe v oblasti marketingu.
- Máš zkušenosti s digitálním marketingem, včetně správy sociálních médií, SEO a podpory PPC kampaní.
- Ovládáš spolehlivě grafické nástroje - ideálně Canvu a sadu Adobe.
- Přesvědčíš nás svou výbornou komunikací (pokud jsi introvert, tak tou psanou)
- Jsi samostatný/á, ale opravdovou sílu cítíš v týmové spolupráci.
- Kreativní myšlení a proaktivní přístup k řešení problémů bereš jako přirozenou věc.
- Znáš analytické nástroje pro sledování a vyhodnocování marketingových kampaní a víš, jak je prakticky využít.
- Ovládáš angličtinu na úrovni B2 - středně pokročilá, nebo i lépe.
Nabízíme
- Možnost stát se součástí dynamické, cílevědomé a strukturované společnosti, kde Tě bude vidět a slyšet.
- Přátelské a podporující pracovní prostředí - pozn. toto není marketing :-)
- Budget na seberozvoj a další výhody.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
- Spolupráce možná na HPP nebo na IČO
- Nástup od ledna 2025.
Co dál?
Pokud Tě tato výzva zaujala, vyplň a odešli formulář, dej nám o sobě vědět. Napiš nám prosím o sobě pár vět, více se o Tobě rádi dozvíme na osobním setkání.