O pozici
Vaší primární úlohou bude péče o řešení Microsoft Dynamics 365. Hlavní odpovědností této pozice bude úzká spolupráce s obchodními a provozními odděleními a týmem IT s cílem porozumět obchodním požadavkům, analyzovat obchodní procesy, provádět "fit gap" analýzu, vytvářet funkční požadavky a návrhy řešení, provádět funkční testování, provádět školení klíčových uživatelů, a dohlížet a podporovat aktivity sestavování, testování a nasazování aplikací.
Hledáme kandidáta s vynikajícími komunikačními dovednostmi se schopností řízení očekávání interních zákazníků a kolegů v různých strategických obchodních a technických rolích, včetně spolupráce se zahraničním IT týmem.
Práce je v pražských kancelářích klienta. HO režim po dohodě, dle pravidel klienta.
Odpovědnost
- Vedení nebo účast na návrzích designu a architektury s klíčovými obchodními uživateli, shromažďování a dokumentování obchodních procesů a požadavků na systém.
- Návrh architektury systému MS Dynamics 365, souvisejících přizpůsobení a reporting pro obchodní procesy.
- Poradenství uživatelům ohledně osvědčených postupů v rámci práce s MS Dynamics, vývoje nebo integrace.
- Skloubení požadavků interních uživatelů s technickými omezeními danými systémem.
- Psaní / konzultace technických specifikací pro plánované změny.
- Údržba verzí produktů třetích stran, jako jsou ClickDimensions, Resco Mobile atd.
- Vytváření a konfigurace základních formulářů, pohledů, dashboardů a pracovních postupů v MS Dynamics.
- Pomoc s vývojem reportů pomocí Microsoft SQL / Qlik Sense.
- Práce s členy interní / externí podpory při řešení technických problémů systému.
- Pravidelná komunikace s obchodními manažery a obchodními uživateli o stavu “issues”, případně projektů.
- Koordinace s obchodními manažery pro zajištění souladu implementovaného řešení s globální architekturou.
- Odhadování dokončení úkolů a řízení zdrojů.
- Zajištění konzistentní správy “realeasů”, řízení změn a schvalování projektů.
- Podpora aplikace včetně řešení problémů s aplikací.
- Úzká spolupráce s projektovým týmem klienta nebo jinými zdroji pro dokončení projektů souvisejících se systémem MS Dynamics v celé skupině.
Požadavky
- Více než 2 roky zkušeností se softwarovým poradenstvím a implementací, konkrétně v oblasti MS Dynamics 365.
- Výhodou je certifikace MS Dynamics 365 (konfigurace a přizpůsobení, prodej, servis, marketing, automatizace prodejních sil).
- Vynikající dovednosti v oblasti služeb interním zákazníkům se schopností porozumět obchodním požadavkům a převést je do konfigurace systému.
- Prokázaná odbornost v oblasti návrhu a dokumentace obchodních procesů, které se týkají MS Dynamics 365. To zahrnuje prodej, servis a automatizaci prodejních procesů.
- Důraz na dokumentaci a písemný projev.
- Zkušenost s reportingem ve vztahu k MS Dynamics 365 (Qlik Sense).