Upravit stránku
  • Cena bez DPHZdarma
  • Termín 3. 11. 2021 17:30 - 3. 11. 2021 19:00
Místo konání On-line, Lidická 66/43, Praha 5 150 00
Počet místNení uvedeno
Stav Volná místa

Pořadatel: 

Projectman

O čem to je: Představíme účinné techniky, jak "vybruslit" z jakéhokoliv rozhovoru s co nejlepším výsledkem, validními daty a šťastným respondentem (účastníkem rozhovoru). Posluchači se dozví nejčastější chyby, které při vedení rozhovorů vznikají a jak pracovat s různými situacemi, které nastávají (co když respondent mlčí? co když se chceme doptat, ale nechceme ho navést? atd). Přednášku pojmeme interaktivně, dáme prostor se zapojovat a budou nás zajímat i nápady ostatních jaké další metody někdy využili. Na závěr dáme prostor otázkám & odpovědím, kdy se na nás můžou obracet lidi s konkrétními dotazy.

Pro koho to je: Úplně pro kohokoliv, kdo se baví s lidmi a záleží mu na tom, aby rozhovor vedl správně a dostal z něj opravdu korektní informace. Využijí to například UX designéři, researcheři, product/project manažeři, customer success manažeři, lidé ze sales, support, dokonce i vývojáři (trendem je, že vývojáři jsou více zapojovaní do komunikace se zákazníkem aby lépe načerpali kontext).

Speakeři: Adéla Svoboda a Veronika Hradilová

Registrace zde.

 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti