Řídíte dobře svůj čas? Podívejte se na nejčastější chyby IT profíků

Day planner 828611 1920

Pracujete také v průběhu pauzy na oběd, nestíháte termíny a nestíháte včas chodit na meetingy? Nebo si berete práci domů? Tohle a mnohé další jsou projevy špatného time managementu – schopnosti efektivně plánovat a využívat čas. Podívejte se na seznam nejčastějších problémů a na rady, jak je vyřešit.

Celý článek o timemanagementu si můžete přečíst na blogu našich kolegů DigiMates.cz. 


Více najdete na: http://www.digimates.cz/blog/posts/ridite-dobre-svuj-cas-podivejte-se-na-nejcastejsi-chyby-it-profiku
Ohodnoťte článek

Přidat komentář

Registrace

Registrujte se pomocí

nebo

Klasická registrace

*
*
*
*
*
Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle Zásad pro následující účely:
×