Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Chcete šablony využívat efektivně?
Absolvujte naše kurzy a naučte se je správně používat v praxi!
Workshop AI Use Cases
WorkshopBude upřesněno
Potřebujete zjistit, kde má AI ve vaší firmě největší byznysový přínos? Workshop Use Cases je strukturovaná facilitovaná práce s vašimi týmy. Účastníci mapují procesy, identifikují pain-pointy a pomocí AI Use Case Canvasu
...AI Hackathon
WorkshopBude upřesněno
Chcete nastartovat energii pro AI ve firmě? AI Hackathon je intenzivní týmový workshop, kde si účastníci vyzkouší práci s umělou inteligencí na reálném projektu. V menších týmech hledají nápady, tvoří prototypy a soutěží o
...Stakeholder management jako softová disciplína
ŠkoleníBude upřesněno
Chcete zvládnout komunikaci se sponzory, top managementem a týmem? Na našem kurzu pochopíte, co dělá komunikaci účinnou a jak se vyvarovat chyb. Naučíte se přizpůsobovat styl komunikace podle příjemce, efektivně zvládat konflikty,
...Umění týmové spolupráce
ŠkoleníBude upřesněno
FIREMNÍ KURZ
Máte tým, který se podílí na projektech, ale často tápe v tom, jak se vlastně projekt plánuje, řídí a doručuje? Narážíte na zdržení, zmatky v odpovědnostech nebo slabou spolupráci mezi rolí projektového
...Projektové řízení pro členy projektového týmu
ŠkoleníBude upřesněno
Sami (ještě) nejste projektoví manažeři, ale byli jste dosazeni do projektového týmu, abyste ze své role podpořili úspěšné završení projektu? Projektový manažer na vás ale mluví “čínsky”, má podle vás nesmyslné
...Úvod do projektového řízení současnosti
ŠkoleníBude upřesněno
Jste v projektovém řízení noví a z těch mnoha přístupů, metodologií, manifest vám jde hlava kolem? Odborná literatura líčí projektové řízení na míle daleko tomu, jak se projekt řídí ve vaší firmě?
Popis
Registr poskytuje přehled a důležité informace o zainteresovaných stranách projektu (tzv. stakeholderech) a to nejenom uvnitř organizace, ale i vně. Seznam také pomáhá s evidencí komunikační strategie na jednotlivé osoby v různých fázích projektu.
Některé informace jsou velmi citlivé a je nutné zvážit jejich zaznamenání s ohledem na případné sdílení dokumentu.
Použití
- ID - identifikaci osoby - například iniciály
- Jméno,
- Pozice v organizaci,
- Role v projektu - popis role jakou osoba zastává v projektu
- Kontakty - typicky telefon a email.
- Skupina - pomocná klasifikace osob. Navržen číselník:
- Projektový tým
- Zákazník
- Dodavatel
- Regulátor
- Jiný interní
- Jiný externí
- Hlavní zájmy - stručně popsány hlavní potřeby a požadavky zainteresované osoby.
- Obavy - stručně popsány hlavní obavy zainteresované osoby.
- Vliv - číselné hodnota 1-4. Větší = větší vliv.
- Zájem - číselná hodnota 1-4. Větší = vyšší zájem.
- Strategie - návrh strategie přístupu k zainteresované osobě. Dopočítává se na základě součinu vlivu a zájmu:
- Když je vliv a zároveň zájem vyšší nebo roven 3 → "INTENZIVNÍ PÉČE"
- Když je vliv větší nebo roven 3 a zároveň zájem je menší než 3 → "UDRŽOVAT SPOKOJENÉ".
- Když je vliv menší než 3 a zároveň zájem je větší nebo roven 3 → "INFORMOVAT"
- Jinak → "MONITOROVAT".
- Popis komunikační strategie - jasně popsat, jak k zainteresované osobě bude vedena komunikace. Včetně četnosti.
- Preferované forma - popis preferované formy komunikace na zainteresovanou osobu.
- Účast na fázi projekt - označení (zadejte "1") jaké fáze projektu se osoba v dané roli účastní. Je tak možné pro jednu osobu v různých fázích projektu doplnit různé údaje. Fáze projektu jsou navrženy čtyři:
- Definice
- Analýza
- Realizace
- Převzetí
Dokument ke stažení
Seznam zainteresovaných osob je výstupem procesu Identifikace zainteresovaných stran.
Tento web využívá cookies
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti
Nastavení cookies
Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti