Upravit stránku

1. Projectman.cz nabízí v oblasti změn nejzajímavější projekty na trhu, ve kterých společně najdeme ty relevantní pro vás.
Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Projectman.cz nabízí v oblasti změn nejzajímavější projekty na trhu, ve kterých společně najdeme ty relevantní pro Vás.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Těší nás, že více jak 60 % kladně hodnotí nabídku našich projektů. V obchodním úsilí ale nepolevujeme - hledáme jak u stávajících klientů, tak hledáme i klienty nové - naposledy například CETIN. Také posílením obchodního týmu se snažíme stále zlepšovat v oblasti nabídky zajímavých projektů.

2. Projectman.cz podporuje konzultanty na zakázce, zajišťuje další vzdělávání a osobní rozvoj, postará se o pohodlí a hledá vždy další výhody.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Projectman.cz podporuje konzultanty na zakázce, zajišťuje další vzdělávání a osobní rozvoj, postará se o pohodlí a hledá vždy další výhody.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Do programu péče jsme v roce 2019 investovali spoustu úsilí a prostředků. Jsme velice rádi, že to těší vlastně všechny z vás. Nebudeme polevovat - pro nás je kvalitní péče o kontraktora, když je na své misy, jedním ze základů naší dlouhodobé strategie. Posledním příkladem je tankovací karta od Benziny.

3. Jádro komunity Projectman.cz tvoří nejlepší projektoví manažeři a konzultanti v ČR. Vy můžete být její součástí a podílet se společně na dalším rozvoji.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Jádro komunity Projectman.cz tvoří nejlepší projektoví manažeři a konzultanti v ČR. Vy můžete být její součástí a podílet se společně na dalším rozvoji.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Jádrem naší komunity jsi Ty. Pro další růst ale potřebujeme dále naší komunitu rozšiřovat. Slibujeme si od toho nové a zajímavé kandidáty, nové leady, odborný růst všech členů komunity. Uvítáme Tvoje zapojení. Co pro nás komunita vůbec znamená, kdo v ní je, jaké jí můžeme přinést výhody, to je pro nás téma roku 2020.

4. Projectman.cz přistupuje ke svým konzultantům otevřeně, věci řeší na rovinu a co slíbí, to také splní.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Projectman.cz přistupuje ke svým konzultantům otevřeně, věci řeší na rovinu a co slíbí, to také splní.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Spolupráce a otevřenost jsou jedny z hodnot, na kterých chceme stavět. Dělá nám velkou radost, že naše snaha je vnímána i ze strany našich kontraktorů.

5. Projectman.cz respektuje představu konzultantů o manday sazbě a ctí cenové dohody.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Projectman.cz respektuje představu konzultantů o manday sazbě a ctí cenové dohody.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Peníze… Otázka je to vždy citlivá, my se snažíme najít takové poptávky, které jsou pro naší komunitu relevantní. Jednání nejsou vždy jednoduchá, ale naší snahou je Tvojí očekávanou MD sazbu respektovat. Na druhou stranu jsme rádi za flexibilitu, která nám umožňuje, v některých případech, obchod vůbec uzavřít.

6. Marže Projectman.cz je fér s ohledem na přidanou hodnotu ve společném businessu.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Marže Projectman.cz je fér s ohledem na přidanou hodnotu ve společném businessu.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

Z marží Projectman žije a logicky se snaží o jejich maximalizaci. Pohybujeme se ale na velice konkurenčním trhu a marže na konkrétním obchodu je vždy v kontextu ochoty klienta a očekávání kontraktora. My jako prostředník musíme krýt i část rizik a nést některé dodatečné náklady - například na profinancování zakázky. Část marže také vracíme jak Tobě (v podobě péče), tak komunitě. Co nechceme dělat je zvyšovat naší marži na úkor Tvé očekávané MD sazby.

7. Spolupráce s Projectman.cz posiluje můj osobní brand a kompetence a tím zvyšuje moji hodnotu na trhu.

Graf odpovědí Formulářů. Název otázky: Spolupráce s Projectman.cz posiluje můj osobní brand a kompetence a tím zvyšuje moji hodnotu na trhu.. Počet odpovědí: 31 odpovědí.

V tomto směru se chceme letos více posunout - pracujeme na novém webu, kde chceme dát větší prostor i Tobě - v první řadě v rámci publikace článků, ale třeba i Tvého úspěšného projektu. Věříme, že růst Tvého osobního brandu pomůže i našemu růstu.

Další otázky a náměty byly ve formě volných odpovědí. Z nich plyne zejména nutnost práce na větší propagaci brandu Projectman, tlak na nové a zajímavé projekty pro nové klienty… Obě oblasti se snažíme reflektovat, jak v realizaci naší marketingové strategie, tak navýšení naší obchodní kapacity a získáním nových klientů. Sami budete mít možnost letos posoudit, jak se nám to daří.

Poslední oblastí otázek byla k porovnání péče s konkurencí. Odpovědi potvrzují, že náš směr v oblasti péče je správný a nad úrovní běžné konkurence. Je to pro nás velkým impulsem pro další zlepšení v této oblasti.