Upravit stránku

Použití

Výkaz práce (timesheet) se Vám hodí, pokud nevykazujete do nějakého interního systému. Šablona je vhodná jako příloha pro fakturaci pro OSVČ.

Pro každé časové období (typicky měsíc) doporučujeme udělat nový list.

Šablona obsahuje základní údaje:

  • Dodavatel - volitelně jméno případného zprostředkovatele - pokud pracujete nepřímo, tak pole nepotřebujete.
  • Konzultant - vaše identifikace - většinou tedy jméno, případně IČ.
  • Klient - název koncového klienta.
  • Odpovědná osoba - osoba schvalující výkaz práce.
  • Projekt - volitelně identifikace projektu na kterém pracujete.
  • Období - období výkazu - typicky kalendářní měsíc.
  • Jednotlivé výkazy - u každého výkazu jsou uvedeny následující informace: 
    • Datum - Datum provedení činnosti.
    • Popis činnosti - detailní popis činnosti - buďte přesní a konkrétní - dodržujte pokyny klienta - jemu musí být z popisu jasné, co jste dělali - s výkazem také pracuje dál.
    • Počet člověkodnů - objem vykázané práce. Můžete si samozřejmě pozměnit na člověkohodiny, dle toho, jakou jednotku používáte. Hodnoty se zaokrouhlují na dvě desetinná místa. Šablona hodnoty sčítá.
    • Poznámka - volitelně poznámka k záznamu.
  • Další náklady - do šablony je možné uvést i další náklady, které dohodnete s klientem - typicky cestovní náklady. U každé položky je uvedeno:
    • Datum - datum použití nákladu.
    • Popisu nákladu - detailní popis, přílohou timesheetu může být i kopie konkrétnímu dokladu na prokázání reálného nákladu.
    • Cena v Kč - hodnota nákladu. Šablona hodnoty sčítá.
  • Schválení výkazu - Jasné doporučení z naší strany je mít timesheet prokazatelně schválený - šablona počítá s tiskem a podpisem výkazu, ale realizovat to samozřejmě jde i jinak.
    • Datum schválení - datum schválení výkazu.
    • Jméno - jméno schvalovatele - přebírá se z pole odpovědná osoba.
    • Podpis - prostor pro podepsání výkazu.

Dokumenty ke stažení