Upravit stránku
PMpod Projectman

Projectmaní podcasty PMpod očekávejte každý pátek na našich kanálech: 

1. série podcastů

Ve spolupráci s Projectmanem Vás první sérií podcastů bude provázet Janko Uriga

Něco málo o Jankovi: Janko je inspirativní propagátor změn a inovací, které doprovází silně customer-centrickým přístupem. Jeho znalosti jsou podložené studiem psychologie a Janko sám tento svůj vědomostní základ plně využívá při konzultacích pro velké společnosti po celém světě. Posledních 12 let pomáhá firmám při tvorbě strategie, inovací, s nastavením business modelu a v oblasti customer experience. Protože s Jankem sdílíme businessové i lidské hodnoty, jsme velmi rádi, že se Janko rozhodl podělit se o své zkušenosti a úvahy v našich podcastech. 

Díly:

#6 MOTIVACE - Vše co o ní potřebujete vědět

  • Co žene lidi kupředu, i když se nedaří?
  • Co pohání ty, kteří měni svět kolem?
  • Jak tyto principy aplikovat v týmu i na projektech

 

#5 MĚŘENÍ TOHO PODSTATNÉHO V BUSINESSU aneb Budíky, abychom nezaspali

  • Tři základní archetypy organizací z pohledu strategie. Do které kategorie vědomě vedeme tu svoji firmu? 
  • Který archetyp je efektivní v post korona světe 
  • Triáda klíčových ukazatelů: výkon, chování a zákaznická úroveň

 

#4 JAK DŮLEŽITÁ JE INTELIGENCE NA CESTĚ K ÚSPĚCHU aneb Tenhle svět není černo-bílý

  • Nejjasnější definice inteligence na světě
  • Je inteligence na překážku? Nespíte dobře? Snadno se dokážete rozptýlit? Umí inteligent vůbec mluvit?
  • Víme, co nevíme? Jsem „hlupák nebo rozumný?“ Jak to na sobě rozpoznám?

 

#3 CHYBY V MYŠLENÍ aneb Logické zkraty v rozhodování jsou vysvětlitelné

  • Jaké systémy uvažovaní a rozhodovaní si náš mozek vytváří 
  • Které jsou ty momenty pravdy, odkud pramení vyšší riziko špatného rozhodnutí
  • Nejčastější logické omyly

 

#2 IDENTITA aneb Autentické Já v businessu

  • Odkaz Tomáše Bati a původ devítky v cenách
  • Proč je důležité ukotvit jasný odkaz toho kdo jsem a jak se to (ne)povedlo Coca-Cole 
  • Malý návod na vytvoření konzistentní identity v businessu, který děláme

 

#1 JAK DĚLAT VĚCI JINAK aneb Kreativita vs. Inovativnost

  • Jaký rozdíl mezi profilem Da Vinciho a Edisona?
  • Proč je potřeba vědět, kam přirozeně inklinuji
  • Proč míchat kvality lidí kolem různých úkolů v organizacích
  • Checklist jak si v řízení talentu vedeme