Upravit stránku
  • Cena bez DPH19 900,00
  • Termín 9. 5. 2023 09:00 - 10. 5. 2023 17:00

Rozsah 2  (den / dní)
Počet míst 10
Stav Volná místa

Pořadatel: 

BEANZ

Vše začne společným rozborem zadání projektu od zákazníka a ujasnění si požadavků a potřeb. A pak se již vrhneme na návrh řešení. Zaneseme základní sadu požadavků do modelu, zpracujeme obchodní doménu, obchodní procesy, případy užití systému a stavový diagram hlavní obchodní struktury. Vytvoříme komponentní model a navrhneme interakci těchto komponent uvnitř systému. Kde bude vhodné, doplníme o validační pravidla a případné komunikační elementy (emaily, dopisy, atd.). Vše správně provážeme relacemi pro zachování potřebné trasovatelnosti. Každý účastník si tak vytvoří svůj vlastní analytický model konkrétního obchodního případu.   

 

Cíle:

Vytvořit samostatně model systému v CASE nástroji včetně relací pro vhodné trasování a provázání elementů. Toto školení je určeno pro členy projektových týmů, kteří se podílí na tvorbě IS a chtěli by si konečně vyzkoušet, jak se to vlastně dělá :). Vše je modelováno v UML a BPMN.

  • Detailní popis školení

    Témata:

    • Modelování obchodní domény
    • Modelování obchodních procesů v kontextu vývoje IS
    • Modelování požadavků a jejich popis
    • Modelování systému pomocí Use Cases
    • Modelování obrazovek a screenflow
    • Modelování systémových komponent
    • Modelování interakcí systémových komponent

    Požadavky:

    Umíte otevřít Sparx Enterprise Architect, založit si nový projekt (.eap), vytvořit nové package a umět vytvořit diagram? Budete to rozhodně potřebovat!

    Na otázku „Co je usecase?“ byste neměli odpovědět: “Jůz … co?”

    Znáte rozdíl mezi třídou a aktivitou? Prima, bude se hodit.

    Prošli jste školením Business analýza Informačních Systémů? Paráda, pak už se můžete jen soustředit na tvorbu modelu v EA. Že jste ještě nebyli na školení? Tak buď se urychleně zapište a nebo budete muset akceptovat pár faktů o business analýze na školení jak budou předvedeny, zejména co business analýza opravdu NENÍ. 

    Kdo by se měl účastnit:

    • Ti, kteří business analýzu chtějí dělat správně
    • Ti, kteří si chtějí ověřit, zda-li to již dělají správně
    • Ti, kteří shání dobré praktické tipy a triky jak na to
    • Ti, kteří váhají jak z malování diagramů přejít k modelování
    • Ti, kteří vždy chtěli vědět jak se dělá business analýza a báli se zeptat
    • Ti, kteří nemohou sehnat knihy “Learn business analysis in 21 days” nebo “Business analysis in a nutshell”

     

Kurzem Vás provede

Karel Smíšovský

Karel je nadšený konzultant a školitel business analýzy, zastánce racionálního přístupu v nejen v Business analýze ale i v realizaci projektů a iniciativ. Staví ho na více než 20 letech zkušeností z projektového a agilního řízení, business analýzy a enterprise architektury a pragmaticky kombinuje s vhodnými metodikami.

Storno podmínky

Pokud se nebudete moci akce zúčastnit, odhlaste se prosím včas písemně (emailem). V případě odhlášení v průběhu 20 kalendářních dnů před zahájením kurzu, je účtován storno poplatek ve výši 30% z ceny kurzu. V případě odhlášení 10 a méně kalendářních dnů před konáním kurzu je účtován storno poplatek ve výši 80% z ceny kurzu. V případě odhlášení méně než 5 pracovních dní nebo nedostavení se bez odhlášení je účtována plná cena – můžete však za sebe vyslat náhradníka (což nám prosím písemně oznamte).

Plné znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti