Co nás čeká za témata:
- Jak efektivně pracovat se stakeholdery a přistupovat k nim jako k našim "uživatelům"
- Jak zajistit, aby stakeholdeři věděli, jak pracovat s výzkumníky a kdy je zapojit
- Jak zajistit, aby UXR byl nedílnou součástí vývoje, inovací a zodpovídání komplexních otázek
- Jak mohou špatné výzkumné procesy zapříčinit špatnou pověst výzkumu (aka za to nemůže výzkum, ale vy )
Ať už výzkum děláte, vedete team, nebo naopak zadáváte a stavíte na jeho závěrech, odnesete si zajímavé podněty, jak to dělat lépe.
Kdo workshop vede?
KAMILA BOUDOVÁ
Už při studiu antropologie poprvé přišla do styku s kvalitativním výzkumem, který se stal její vášní. Svou první "opravdovou" práci získala v KPMG v oddělení Customer Experience. Pracovala se skupinou ohromně talentovaných lidí a měla možnost nahlédnout, jak různé společnosti fungují a co je pro ně důležité. Nicméně své kariérní poslání nalezla až v momentě, kdy objevila UX Research. Kombinace byznysu a výzkumu je to, co ji na této profesi baví nejvíc. Má zkušenosti s prací pro velké korporace (např. Avast) jako zaměstnanec a i jako freelancer pro menší společnosti (např. AppBlock). Když se nevěnuje výzkumu nebo o něm nemluví, nejraději se jede ztratit někam do hor. Tam získává nepřenositelné zážitky a zkušenosti, které se jí pak hodí v každodenním životě.