1. Výzkum & interpretace zákaznických potřeb pomocí AI
Jak si nechat vygenerovat kvalitní otázky pro rozhovory podle cílové skupiny?
Jak z nahrávek automaticky získat souhrny, vzorce chování a skryté potřeby uživatelů?
Ukázky nástrojů na analýzu sentimentu a datovou interpretaci bez složité analýzy
2. Tvorba person a user journeys z reálných dat
Jak pomocí AI automaticky vytvořit persony ze souboru rozhovorů nebo dotazníků?
Vygenerování uživatelských cest a touchpointů bez tabulkového pekla
Vizualizace výsledků pro tým – bez designérských dovedností
3. Chytré brainstormingy a generování nápadů
Jak vést kreativní sezení s podporou AI?
Generování nápadů „z různých hlav“ (např. AI jako obchodník, developer, zákazník)
Automatická kategorizace nápadů podle relevance, dopadu, náročnosti
4. Prototypování bez designéra
AI z textu vygeneruje wireframe, strukturu obrazovky nebo klikací prototyp
Rychlé vizuální testování myšlenek bez čekání na design
Základy heuristické evaluace použitelnosti pomocí nástrojů s AI
5. UX textace a ladění komunikace
Generování mikrotextů, pomocníků, chybových hlášek
Testování různých verzí a návrh tónu komunikace pro různé typy uživatelů
Možnost rychle otestovat tón produktu (profesionální vs. přátelský, formální vs. neformální)
6. Monitoring a zpětná vazba po spuštění
Automatická analýza dat z používání produktu
Předvídání problémů a odchodů uživatelů
Sledování sentimentu v komentářích, recenzích, feedbacku
Srovnání produktů Chat GPT, Google Gemini, Claude s ohledem na uplatnění v UX
Přehled nástrojů a integrace s pomocí MCP(Model Context Protocol). Z protypu ve Figmě ke spustitelné aplikaci na pár promptů