Upravit stránku
  • Cena bez DPH7 400,00
  • TermínBude upřesněno

Rozsah 1  (den / dní)
Místo konání Lidická 66/43, Praha 5 150 00
Počet míst 14
Stav Volná místa

Co vám kurz přinese

  • Aktivní naslouchání: Naučíte se techniky, jak naslouchat klientům i kolegům, abyste lépe porozuměli jejich potřebám a lépe reagovali na jejich požadavky

  • Budování důvěry: Získáte dovednosti, jak během komunikace vytvářet atmosféru důvěry a spolehlivosti, což je klíčové pro dlouhodobou spolupráci

  • Efektivní používání otázek: Naučíte se klást správné otázky, které vám pomohou získat důležité informace a posunout jednání kupředu

  • Konstruktivní řešení konfliktů: Osvojíte si techniky, jak zvládat napjaté situace a konstruktivně řešit konflikty, aniž by došlo k eskalaci

  • Řízení emocí během jednání: Naučíte se, jak udržet emoce pod kontrolou, aby vaše komunikace zůstala profesionální i v náročných situacích

  • Jasné stanovování priorit a očekávání: Naučíte se, jak během jednání s klienty i kolegy nastavit jasná očekávání a sladit priority, aby výsledky odpovídaly potřebám všech stran

  • Zvládání námitek a odporu: Naučíte se, jak reagovat na námitky klientů nebo kolegů a přetvářet je v příležitost k dosažení dohody

  • Techniky přesvědčivé argumentace: Zlepšíte schopnost jasně a srozumitelně formulovat své myšlenky a přesvědčit druhé o výhodách vaší nabídky

  • Budování dlouhodobých vztahů s klienty: Získáte nástroje pro rozvíjení a udržování vztahů s klíčovými klienty

  • Interní vyjednávání: Naučíte se, jak efektivně komunikovat při vyjednávání s kolegy nebo vedením, dosahovat konsenzu a prosazovat své zájmy v rámci týmu

  • Obsah
    • Příprava na interní jednání a vyjednávání
    • Stanovování priorit a cílů vyjednávání
    • Ne-asertivní komunikace a prosazování vlastních zájmů
    • Kontraktování skryté a otevřené, jako technika řízení očekávání druhé strany
    • Kontakt: Aktivní naslouchání a empatie při jednání, kladení otázek
    • Techniky přesvědčivé argumentace a řešení námitek, vyjednávání o zdrojích a termínech
    • Vedení efektivních interních diskuzí a budování konsenzu
    • Řešení napjatých situací a udržení pozitivní atmosféry
    • Konfirmace, jako technika zpětné vazby a budování důvěry do budoucna
  • Garance spokojenosti

    Naše kurzy jsou navrženy tak, aby splnily nebo dokonce překonaly vaše očekávání. Pokud však po absolvování kurzu budete mít pocit, že kurz nenaplnil vaše očekávání a doložíte to transparentní a konstruktivní zpětnou vazbou ohledně toho, v čem by se měl kurz zlepšit, poskytneme vám kód na slevu 50% (z ceny původního kurzu) na některý z dalších kurzů vypsaných naší společností.

  • Co s kurzem od nás dostáváte
    • Zvýhodněný individuální koučink či advisory konzultace za velmi přátelskou cenu
    • Materiály formou onepagerů
    • Slidy s doporučeními
    • Unikátnost Projectman
      • Dostanete téma a lektora přímo na míru - díky síle komunity pokrýváme velkou šíři témat a lektory vybíráme tak, aby tématu prakticky a do hloubky rozuměli
      • Lektorům pomáháme ladit choreografii kurzu, přidávat gamifikace, dáváme jim zpětnou vazbu a kurzy neustále zlepšujeme.
      • Razíme consultingový přístup - jsme původně víc konzultanti a chceme zákazníkovi vyřešit problém, ne ho jen vyškolit. Pokud během školení společně identifikujeme hlubší potřebu pro změnu ve firmě, jsme připraveni pomoci.
      • na trhu od 2011 | ve spolupráci s 15 lektory | 1600 odškolených hodin | téměř 1000 studentů
  • Storno podmínky
    Pokud se nebudete moci akce zúčastnit, odhlaste se prosím včas písemně (emailem). V případě odhlášení do 15 kalendářních dnů před zahájením kurzu, vám není účtován žádný storno poplatek. V případě odhlášení méně než 15 kalendářních dnů před konáním kurzu je účtován storno poplatek ve výši 80% z ceny kurzu. V případě odhlášení méně než 5 pracovních dní nebo nedostavení se bez odhlášení je účtována plná cena – můžete však za sebe vyslat náhradníka (což nám prosím písemně oznamte).

O lektorovi

Filip je zkušený profesionál v oblasti HR, konzultant, trenér a kouč s více jak 17 letou praxí a širokým spektrem témat a dovedností v oblasti náboru, vzdělávání a rozvoje týmů i jednotlivců, či strategickém HR poradenství. Za svoji bohatou kariéru prošel cestou od konzultanta/lektora až po významné vedoucí funkce v lokálních i mezinárodních konzultantských firmách. Filip je zároveň expertem v oblasti náročné komunikace, řešení konfliktů, sdíleného leadershipu a jako týmový kouč se věnuje především oblasti performance managementu výkonově zaměřených týmů. Díky psychologickému vzdělání (jednooborová Psychologie, Filozofická Fakulta UK) a výcviku v Transakční analýze (PhDr. Blanka Čepická) se však s oblibou věnuje i tématům jako je autenticita, mentální odolnost či psychologické bezpečí. U kolegů i klientů je známý svou kreativitou, kterou přináší do všech svých
projektů. Jeho schopnost přemýšlet mimo zaběhlé vzorce a nalézat inovativní řešení problémů je nenahraditelná zejména v situacích, kdy potřebujete změnit přístup, návyky či mindset svých lidí.

  • 1500 tréninků
  • 400 koučingů
  • 200 týmových koučingů
  • 17 let praxe

Významní klienti: ASAHI, ČEZ, Česká Spořitelna, Erste, Generali, Kooperativa, Vodafone, Tmobile, EUC, Canadian Medical, Nova, Prazdroj, Marmon Food Technologies, Slovalco, Embedit, Schindler, Danone, KB, ING bank, Airbank

Naši klienti

Kooperativa
EY
ČD Telematika
Česká spořitelna
Garrett
Hello bank
ComAp
Grayson consulting
Uniqa

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti