Jednou z nejdůležitějších odpovědností a úlohou business analytika je formulování požadavků na novou aplikaci či IT službu.
Jednou z nejdůležitějších odpovědností a úlohou business analytika je formulování požadavků na novou aplikaci či IT službu.
Rozsah | 1 (den / dní) |
Pořadatel:
Projectman.cz
Jednou z nejdůležitějších odpovědností a úlohou business analytika je formulování požadavků na novou aplikaci či IT službu.
Zahrnuje celou řadu činností od analýzy kontextu zadání, pochopení souvisejících procesů, komunikaci s klíčovými business vlastníky přes dokumentaci a správu registru požadavků až po koordinaci a odpovědnost za změnové řízení požadavků v průběhu projektu i v rámci průběžné zprávy IT řešení či IT služby. V druhé části kurzu se zaměříme na to, jak business analýzu uchopit v prostředí agilního organizace a DevOps prostředí.
Formulovat požadavky na nové služby.
Práce s požadavky
▪ Formulování vize a kontext změny
▪ Stakeholder analýza
▪ Analýza potřeb
▪ Metody zjišťování a dokumentování potřeb
▪ Formulování požadavků a akceptačních kritérií
▪ Rozdělení/kategorizace požadavků
▪ Rozsah a detail dokumentace požadavků
▪ Analýza rizik a BIA
▪ Prioritizace a MVP (Minimum Viable Product)
▪ Řešení konfliktních požadavků
▪ Návaznost správy požadavků na další projektové činnosti
▪ Změnové řízení požadavků
Analýza v agilním prostředí
Typy agilních přístupů a DevOps
▪ Vodopád vs. SCRUM
▪ Business analýza a její zastoupení v agilních projektech/organizacích
▪ Agilní přístup k business analýze
▪ Prototypování
▪ Rozdíly oproti jiným přístupům
▪ Praktické cvičení business analýzy v agilním projektu
Lektorka, konzultantka a zakladatelka společnosti sabi consulting. Jako první v ČR vytvořila kurz připravující na certifikaci OCEB Fundamental a v oblasti procesního řízení patří k nejzkušenějším osobnostem na trhu. Ivana spojuje hlubokou znalost IT a dat s nadšením pro srozumitelný přenos know-how. Svoje kurzy a konzultace vede prakticky, srozumitelně. A ano, procesy ji opravdu baví. A zaručeně tím nakazí i vás.
Odvětví, ve kterých Ivana působila: finance, průmysl 4.0, služby, energetika, IT vývoj, správa IT služeb
Získané certifikace: ITIL®3/ITIL®4 Foundation, ITIL® Service Operation, ITIL® Operational Support and Analysis, ISO 20000 Consultant, v oblasti marketingu CIMA-A, OCEB2/BPM2
Ivana přednáší na konferencích a působí v odborné komunitě.
Pokud se nebudete moci akce zúčastnit, odhlaste se prosím včas písemně (emailem). V případě odhlášení do 15 kalendářních dnů před zahájením kurzu, vám není účtován žádný storno poplatek. V případě odhlášení méně než 15 kalendářních dnů před konáním kurzu je účtován storno poplatek ve výši 80% z ceny kurzu. V případě odhlášení méně než 5 pracovních dní nebo nedostavení se bez odhlášení je účtována plná cena – můžete však za sebe vyslat náhradníka (což nám prosím písemně oznamte).
Plné znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.