Upravit stránku
PJM CARE

O čem je Projectman CARE?

Projectman se od počátku snaží svým spolupracovníkům dávat maximální podporu na projektech, odborně je rozvíjet a být dostupný pro potřebnou podporu. Toto považujeme za nedílnou součást naší spolupráce a přidanou hodnotu, kterou do společných projektů přinášíme. Označujeme to jako Projectman CARE a zahrnujeme tam nejen podporu, kterou najdete přehledně na webu, ale také všechno, co běží na pozadí a jsou pro vás připraveni řešit vaši patroni a back-office tým.

Projectman roste s tímto růstem se musí měnit. Proto jsme letos vykopli interní Projekt121, o kterém se ještě v budoucnu určitě dozvíte více, a jehož součástí je také téma:

  • Projectman CARE 2.0 - jak se změní péče o naše kontraktory
  • Back-office tuning - jak efektivně fungovat v počtu 100+ Projectmanů u klientů

První dimenzí, na kterou jsme se zaměřili, bylo CO je vlastně součástí péče a jestli děláme ty správné věci. Jako vstup nám sloužily patronské schůzky z června 2022, kde jsme sledovali trendy, a feedback od vás. Z něj však nevyplynulo, že bychom měli nějak zásadně měnit obsah. Odnášíme si tedy sdělení,  že to, co dnes nabízíme dává smysl poskytovat dál. Na další podněty od vás se těšíme v podzimním kole patronských schůzek, které brzy odstartuje.
A pokud vás právě teď napadlo nějaké další CO, napište nám to hned na support@projectman.cz.

Druhou dimenzí, kterou jsme řešili, bylo JAK to děláme. Za prvé trochu pohled UX - tedy jak se taková “služba” chová k vám, jejím uživatelům a jestli je srozumitelná, dosažitelná a její využití není komplikované nebo nepříjemné. Za druhé také pohled procesní, tedy jak probíhá zpracování u nás, jestli negeneruje příliš ruční práce a jak zvládneme udržet kvalitu i ve větším objemu. Tady jsme identifikovali několik problémů, které budeme postupně řešit. Některá “nápravná” opatření jsme zavedli na pozadí, některá budeme zavádět během následujících měsíců a ty s dopadem na vás vám představí následující odstavce.

Chybovost fakturace zvyšuje pracnost BO a komplikuje život i vám

V rámci identifikace problémů jsme se zaměřili na proces, který se opakuje každý měsíc a s rostoucím počtem Projectmanů nás také bude trápit více a více. Jde o každoměsíční zpracování fakturace od vás až ke klientovi.

Do tohoto procesu vstupuje lidský faktor, takže vždy budeme řešit, že na vstupu nemáme na první pokus vše správně (výkaz a faktura od vás). To je v pořádku a je naší prací to kontrolovat a komunikovat s vámi opravu. Nicméně to bere čas i vám a pro mnohé, kterým není účetnictví koníčkem, to způsobuje kopřivku. Proto jsme se rozhodli více pracovat na edukaci a zprostředkovat vám ty nejdůležitější informace a zásady k fakturaci co možná nejjednodušší formou. Jsme vám k dispozici pro vysvětlení věcí kolem faktur, odvodů, daní, DPH, účetnictví apod. a nyní nově přicházíme s krátkým video tutoriálem, kde Vráťa vysvětluje, na co a proč si dát pozor při měsíční fakturaci. Věřím, že to bude přínosné nejen pro začínající freelancery, protože i ostřílení mazáci často chybují, nejčastěji s DUZP při přechodu na plátcovství DPH. Což zpravidla nemívá dopad jen na příjemce - Projectman, ale i na vystavující stranu, který znamená nutnost dodatečné komunikace s finančním úřadem :-(

Budeme optimalizovat také proces zpracování faktur uvnitř Projectmana, který by se měl zpřehlednit a zjednodušit komunikaci v případě, že je třeba na faktuře něco opravit. Aktuálně hledáme vhodný nástroj - nějaký systém na řízení workflow, do kterého byste nám přímo vkládali měsíční faktury (už žádné posílání mailem) a my bychom si v něm faktury odbavovali včetně automatických alertů v případě chyby vyžadující akci na vaší straně. Přidanou hodnotou bude také přehled o stavu zpracování pro vás. Tady jsme na začátku, ale věřím, že se brzy dočkáte nového UI, které vás bude každý měsíc těšit.

Extranet comming soon! Aneb část webu určená pouze pro Projectmany

Nejbližší novinkou, kterou bychom chtěli spustit již tento podzim je sekce našich stránek, která bude přístupná pouze vám, našim aktivním Projectmanům. Aktuálně řešíme technické detaily k úpravě webu, jako například jak udělat user management vašich uživatelských účtů…

V prvním kroku (jako “MVP” :-) sem přesuneme obsah, který je určen výhradně pro vás a pro zbytek světa není relevantní, tudíž není dohledatelný v menu webu a dnes musíte dostat specifický odkaz, abyste obsah nalezli. V budoucnu jej uvidíte hned po přihlášení do svého profilu. Půjde zejména o informace k péči, k firemním akcím, návody k fakturaci a účetnictví (třeba video s Vráťou :-) a další komunikaci, kterou chceme sdílet v rámci Projectmanů.

Později chceme přidávat další fičury, které nám budou optimalizovat vzájemné interakce. V backlogu máme zpřístupnění systému pro předávání a zpracování měsíční fakturace, který byl zmíněn výše nebo online informaci o čerpání a stavu vašich kreditů na rozvoj. Věříme, že se PJM extranet stane místem, kde budete mít informace k našemu profesnímu soužití hezky pohromadě a bude pro vás radost tam pravidelně chodit.

Focus group pro implementaci dalších změn

Abychom zaváděli ty správné změny a taky spouštění “do ostrého” zvládli bez komplikací, neobejdeme se bez vaší pomoci! Kdo se dočetl/a až sem, mohl/a by se stát jedním z lidí, který se bude podílet na designu zaváděných změn.

V interním týmu v Lidické máme možná trochu hlavu v krabici a vidíme to z našeho “provozního” pohledu. Rádi bychom tedy věci designovali ve spolupráci s některými z vás. 

Napadají mě v podstatě dvě formy zapojení:

  1. Byla by škoda nevyužít nějaké UX know-how při návrhu procesů a následně konkrétních UI na webu nebo v jiném informačním systému.
  2. Než změnu vyrolujeme, chtěli bychom v rámci testování mít nějakou “focus group”, která dostane nové funkce jako první a v rámci krátkého pilotu nám pomůže s testováním a odladí chyby, než to vyrolujeme na všechny.

Zaujalo tě to? Stačí kliknout níže a my budeme vědět, že a s čím se na tebe můžeme obracet.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti