Upravit stránku

Naše práce se výrazně liší od běžného zaměstnaneckého vztahu. Klientům dodáváme službu a dodáváme jí společně. Smlouvu s klientem má sice Projectman, ale jeden bez druhého se neobejdeme. Společně neseme rizika plynoucí ze spolupráce a ty jsou často vysoká, stejně jako očekávání klienta od kvality našich služeb - to, co projde zaměstnanci, neprojde nám (a ani nechceme vlastně nechceme, aby nám cokoliv “procházelo”). Protože za svými kroky si pevně stojíme a vědomě přinášíme hodnotu pro klienta.

Víte, že se snažíme o to, aby spolupráce nebyla smysluplná jenom pro klienta, ale i pro vás? Loni jsme informovali o programu péče CARE 2.0 a o novém extranetu. Letos to budou zase další nové věci, kterými chceme dál vylepšovat, zjednodušovat a zpříjemňovat naše soužití. 

Do společné spolupráce jsme šli, protože máme podobně nastavené hodnoty (naše DNA) a jste profíci ve svých oborech. Snažíme se, prostřednictvím vašich patronů, o zpětnou vazbu jak od klienta, tak od vás. Tak abychom spolupráci průběžně kvalitativně posouvali a věděli, jak se vyvíjí a mohli i v rámci rozvoje a EDU pomoci dalšímu vašemu posunu. 

Co nás vždy trápí je předčasné ukončení spolupráce. Samozřejmě jsou okamžiky, kdy končí projekt, změnila se situace u klienta,kdy s tím objektivně nic nenaděláme - to jsou opět rizika našeho podnikání. Chceme ale víc zapůsobit v situacích, kdy s tím něco udělat můžeme a zabránit tak potenciálním společným škodám - jak finančním, tak i vztahovým a reputačním.

Vy jste u klienta denně - vidíte, jaká je situace, bavíte se s klientem, dostáváte zpětnou vazbu. Co ale můžete chtít od nás? Jednoduše pomoci s tím, co děláte. Tady je pár příkladů v čem vám dokážeme a rádi pomůžeme. Nejsme tady jenom kvůli fakturám 🙂

  1. Stojím před úkolem, který jsem ještě neřešil? Dejte vědět. V komunitě ho již někdo řešil. Na každou z našich odborných oblastí máme v komunitě seniory, kteří nasdílí své zkušenosti a dají relevantní tipy. 
  2. Neměl váš výstup očekávanou kvalitu? Dejte vědět. Projdeme zadání, očekávání klienta, dáme tipy na obsah a formu výstupu tak, aby na podruhé bylo vše v pořádku.
  3. Máte problém ve vztazích? U klienta nebo i mezi Projectmany? Může se stát. Když o problému budeme vědět včas, jsme schopni s ním pomoci. Předejdeme tomu, že to bude řešit klient. Vždy musíme vystupovat maximálně profesionálně.
  4. Překračuje realita práce velikost dohodnutého úvazku? Ozvěte se - jsme na vaší straně. Sice proplatíme schválený timesheet, který dohodnutou velikost úvazku přesahuje, ale to nepovažujeme za dlouhodobě udržitelné. Pokud máme dohodnutý např. 50% úvazek, budeme ho za vás  bránit do roztrhání těla. 
  5. Posunul nebo změnil se obsah práce. Podnikání je o právu vybrat si, pro koho a co dělám. Pokud budeme o problému vědět, jsme schopni s klientem dohodnout změnu, nebo prostě dohodnout nový projekt pro vás.
  6. Cítíte rezervy v osobnostním fitu? Je těžké se adaptovat na nové prostředí?máme prostředky, jak vám pomocí mentoringu a koučinku pomoci. Stačí jen vyslat signál naším směrem. A to včas 🙂. 

Projectman je tu pro vás aby vám pomohl být špičkami ve svém oboru. Pomáháme našim kontraktorům zlepšovat kvalitu výstupů a napravovat vztahy u zákazníků. Nikdo z nás není Chuck Norris a občas stojíme před situací, která se zrovna nemusí vyvíjet nejlépe. Ozvěte se svému patronovi dříve, než je z malého problému velký. Naši klienti vidí a ocení, když se věnujete svému rozvoji a průběžně se zlepšujete. 
 

Vytváříme prostředí, ve kterém rozvíjíme komunitu nejlepších lidí pro realizaci změn našich klientů.

Reprezentovat značku Projectman nemůže každý, a proto hlídáme kvalitativní kritéria již při pohovorech a domlouvání spolupráce. Obecně to vůbec není o tom být "Senior", ale mít zažitou vlastní minimální profesionální úroveň, ze které neslevíte. Tuto úroveň jsme shrnuli do čtyř základních bodů, do tzv. "DNA Projectmana".

POCTIVOST ŘEMESLA NADE VŠE

Neošizené výstupy, dodržování oborových standardů a transparentnost jsou nedílnou součástí naší práce.

PRÁCE JE O LIDECH

Nezanedbávej péči o lidi kolem sebe, vystupuj jako uznávaný odborník, ale i jako dobrý člověk, tak aby za tebou mohl kdokoliv přijít s dotazy.

ZMĚNY VYŽADUJÍ ENERGII

Jdi svým elánem příkladem, přines ke klientovi novou energii, dávej práci maximum.

SEBEREFLEXE A UČENÍ JE CESTA K RŮSTU

Naslouchej ostatním a věnuj se svému rozvoji.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti