Upravit stránku

Cílem projektu je definovat správnou podporu, která vám bude užitečná, nastavit pravidla a procesy pro poskytování této podpory a zajistit dobrou kvalitu služeb a jejich doručení vzhledem k narůstajícímu počtu Projectmanů.

V “katalogu služeb” je hodně věcí, které pro vás děláme a chceme dělat a ještě nějaký čas potrvá, než všechno uvedeme do praxe, a nově se formující tým vám je bude připraven na 100% doručit. Dnes představím dvě zásadní, které právě prošly nebo prochází změnou.

Komfortní podpora při služebních cestách a úhrada travel costů

Tato služba se týká jenom těch Projectmanů, kteří pravidelně služebně cestují a součástí kontraktu je přeúčtování travel cost na zákazníka. Dříve všestranně náročný proces bookingu hotelů a objednávání letenek přes naše kolegyně v kanceláři a následná výměna papírových účtenek za peníze z pokladny se stává minulostí.

Novinkou v tomto procesu jsou platební karty Fidoo, které již vyfasovala pokusná skupina do pilotního provozu a brzy je dostanou i ostatní notoričtí cestovatelé. Držitel si tak rovnou kartou uhradí veškeré rezervace a klientem hrazené cestovní náklady. Není tedy nutné předfinancovávat tyto náklady “ze svého” nebo se dožadovat objednání u holek z kanceláře. Součástí služby je mobilní aplikace, kde uživatel hned vidí transakci a vyfocením účtenky do aplikace rovnou předá daňový doklad ke zpracování na náš back-office.

Pokud budete mít jakékoliv dotazy k využívání karet nebo služebně cestujete a kartu ještě nemáte, neváhejte se obracet na Vráťu, která systém administruje.

Jednotné a systematické vzdělávání Projectmanů

Druhou zásadní novinkou je systematizování vzdělávání tak, abychom si byli jisti, že všichni se dostanou ke správnému školení či konferenci. Také budeme mít přehled o absolvovaných i budoucích akcích. Do tohoto stavu se dopracujeme v několika krocích:

1, Zmapujeme vaši poptávku po školeních (září/říjen 2018)

To, jaké školení vám bude užitečné, víte nejlépe vy sami. Zohledníte svoje silné a slabé stránky, témata, na která se chcete v budoucnu zaměřit a také výzvy a zpětnou vazbu u současných klientů. 

2, Připravíme plán akcí na rok 2019, (listopad 2018)

Na základě vaší poptávky a také trendů, které v projektovém řízení vidíme, sestavíme portfolio školení na příští rok.

3, Přihlásíte se na konkrétní konání kurzu (prosinec a leden 2018)

S plánem školení vás na přelomu roku seznámíme a budeme řešit účast na jednotlivých kurzech.

Rozvoj týmu špičkových Projectmanů a společná kariéra

S řadou z Vás začínáme řešit, co bude po skončení současného projektu. Z rozhovorů víme, že kontinuální přísun zakázek je pro Vás jeden z velkých motivů spolupráce. Na druhé straně jsou klienti a jejich projekty, které vždy vyžadují specifický skillset a není vždy možné přesouvat volné projekťáky mezi projekty a firmami.

Známe však pár výjimečných lidí, kteří dokážou přejít z banky do výrobní firmy, řídit agilní týmy i rigidní vodopádový projekt a získat přízeň klíčových stakeholderů. To však vyžaduje velkou míru pokory a sebereflexe.

Pracujeme proto na DNA Projectmana, které obsahuje dovednosti pro úspěch v dnešní rychlé době:

  1. Hygienické návyky: organizace porad a zápisy, kvalitní plán, aktualizovaný harmonogram a další dobrá praxe.
  2. Práce se stakeholdery: nestává se nám, že by někdo skončil u klienta, protože dodal pozdě. Lidé končí, protože někoho naštvou.
  3. Vnitřní motivace: externí projekťáci jsou lépe motivovaní a kvalitnější než interní lidé. Říkají to naši klienti.
  4. Otevřená hlava: říká Vám něco design thinking, týmová dynamika nebo value streams? Ne? Tak to Vám možná ujíždí vlak.

Přemýšlejte, co by Vám pomohlo a nezapomeňte nám to, prosím, napsat do dotazníku. S těmi, kdo mají zájem, chceme pracovat na jejich kariérním rozvoji, bavit se o tom, kam chtějí pokračovat po dokončení současného projektu a také jim budoucí projekty zajistit, ideálně v našich barvách.

PS.: Díky, že jsi dočetl až sem.