Upravit stránku

Jak to tedy je s tím úspěšným obchodem?

Aktuální příklad z tohoto měsíce:

Honzu požádal známý v bance, zda neví o někom, kdo by uměl řídit procesní a IT oddělení dceřiné firmy po prodeji. Honza nám zavolal, společně jsme posbírali informace, připravili nabídku a z naší komunity vytipovali Martina, které M&A a divestice řešil v minulosti několikrát. Díky kvalitní nabídce a zkušenému týmu jsme tendr vyhráli a za necelé dva týdny Projectman nastoupil do banky projekt řídit. 

 

Jaké jsou ingredience našeho úspěšného obchodu?

  1. Vztah s klientem - Business je vztahový a šance, že v korporacích dostanete zakázku bez toho, že by vás někdo znal a doporučil se blíží nule. Nejlepší začátek nové příležitosti je ten, když někdo z vašeho okolí řeší nějakou výzvu nebo hledá projekťáka či analytika. Dlouhodobě se nám ukazuje, že poptávky z webu nebo přes prostředníky mají velmi nízkou úspěšnost. Naopak lead předaný od naší komunity, má většinou větší šanci na úspěch.
  2. Informace - Druhým krokem je zjistit co nejvíce o příležitosti a klientovi. Co přesně klient potřebuje, kdo může o nákupu rozhodnout a jakou má autoritu. Jaké má klient alternativy, v jakém stavu je projekt, je zvyklý si podobné služby objednávat a kolik za ně platí. Tento krok s Vámi rádi uděláme společně. 
  3. Rychlost a kvalita nabídky - Třetím krokem je správné balení a cenovka. Většina příležitostí je ASAP, proto se snažíme být rychlí a připravit obsahově relevantní nabídku se správnými profily. Ke schopnosti rychle podat nabídku pomáhá i práce s komunitou, odkud jsme schopni rychle najít vhodného kontraktora. 

Naše služby a komu prodáváme

Jsme největší specializovaná outsourcingová společnost pro oblast projektového a agilního řízení, business analýzy a organizačního change managementu v ČR.

Outsourcing pečlivě vybraných expertů je vhodnou alternativou k zajištění interních kapacit, která umožňuje našim klientům získat do svých řad motivované kolegy s nadstandardní zkušeností a garancemi ze strany Projectmana.

V outsourcingu se jedná o následující kompetence: 

Ve všech výše uvedených oblastech děláme též konzultace a školení.

Komu prodáváme

Aktivně cílíme na společnosti, které outsourcing běžně využívají, mají určitou minimální velikost - tedy větší korporace - banky, telco, pharma / lifescience, retail a logistika, z výrobních firem Škodovka a Unipetrol. Existuje seznam konkrétních firem, které chceme za klienty a jejich projekty vám nabídnout.

Poptávky od jiných typů klientů nás také zajímají, ale pečlivě je klasifikujeme, abychom vám nabízeli opravdu relevantní uplatnění...

Tvou pomoc oceníme

V posledních měsících roste podíl zakázek, které dostáváme díky našim kontraktorům a lidem z naší komunity a velmi si toho vážíme.

Budeme rádi, když si projdete své kontakty a zamyslíte se nad tím, kdo by mohl naši pomoc potřebovat. Pak už je na vás, zda nám předáte kontakt a necháte nás obchod vyřešit samostatně - tomu říkáme lead nebo si s námi zkuste prodej od A do Z.

S nápady na obchod nebo příležitostmi kontaktujte prosím Jirku (jiri.tonar@projectman.cz, 606 793 230) nebo Petra (petr.janis@projectman.cz, 777 049 865)

Za úspěšnou zakázku vyplácíme obchodní bonus, který je příjemným přilepšením ke kontraktorské odměně. Navíc si s námi projdete obchodní postup a naučíte se něco nového, co se vám v životě může hodit.